Man undrar vilka människor med hjärnor mindre än ärtor som arbetar på SL.
Deras kundservice är under all kritik. Deras bemötande av kunder är fruktansvärd. Rent av kränkande.
Jag har anmält tio gånger på ett halvår saker som absolut inte är acceptabla vad gäller resor, chaufförer och Mitt SL sidas inloggning.
Tror ni kundtjänst sett till att mina klagomål förs vidare till rätt instanser ex tekniker, chauffören, deras chefer etc
NOLL GÅNGER har de tiotal anmälningarna åtgärdats. NOLL GÅNGER har jag fått svar om hur mina ärenden har hanterats. Har de klagomålen lett till några förändringar?!
Man får ett mailsvar där det står en standardfras som ex "Vi har mottagit ditt ärende och den kommer att hanteras under våra öppettider..." men sen då?! Hur hanterades ärendet för samma problem uppstår gång efter annan och då har ju inte mina klagomål hanterats över huvud taget. Inget har hänt. Inget har blivit bättre. Inget har åtgärdats.
SKITFÖRETAGET SL bara ignorerar sina kunder som betalar deras svinhöga löner med svindyra SL korts kostnader utan att ens få hjälp när något med SL krånglar.
Jag är förbannad på denna sortens företag som har noll servicetänkande gentemot sina kunder. De borde utrotas för en kurs i servicekänsla lär ju inte förbättra deras ignoranta kundtjänsts attityd eller deras föråldrade beteende. Dags för pension för alla på SL ?!