|
|
|
Må
|
Ti
|
On
|
To
|
Fr
|
Lö
|
Sö
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
Maj (2019) |
|
|
|
(1) |
|
(2) |
|
(1) |
|
(5) |
|
(8) |
|
(11) |
|
(14) |
|
(5) |
|
|
|
|
|
Inlägg: 47 |
Kommentarer: 16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
relationer
Vad som har snurrat mycket i mitt huvud nyligen är varför inlärning är så starkt förknippat med relationer...... När man tränar hundar anses begreppet relation som viktigt men även ledarskap, se upp till, jobba för, respekt osv. osv... och inte minst anses det som viktigt i skolan när man pratar om relationen mellan elev och lärare. Varför jag har börjat fundera på det här är ör att jag har tänkt att dressera en guldfisk som projektarbete i skolan. Och jag har haft väldigt roligt med att se minerna på ansiktena hos dem som jag har berättat för. men du kan ju inte få kontakt med en guldfisk, var en kommentar. det är i princip omöjligt att få en relation till en guldfisk, så min träning av fisken kommer innebära planerning av vilka konsekvenser beteendena får. svårare än så är det inte (hmm, eller bör det inte vara åtminstone..), konstigt att inte fler vet om det.. jaja tack för mig:)
|
27 April 2008
| övrigt
| 0 kommentar
|
|
|
|