|
|
|
|
|
Må
|
Ti
|
On
|
To
|
Fr
|
Lö
|
Sö
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
Juni (2026) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Inlägg: 34 |
| Kommentarer: 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Vatten är gott
Vatten är så underskattat, det är så gott, speciellt när det är iskallt, och extra speciellt när man är bakis och har sovit med öppen mun hela natten. Jag dricker vatten nu och det är gott som aldrig förr, och gratis. Gratis = Gott = Vatten = Javisst.
Imorgon klockan 14.20 avgår min buss här ifrån Gävle ner till Forsmark för 6 dagars arbete i korvkiosken (no kidding) men det är helt ok, och jag trivs faktiskt jättebra och kan alla rutiner och kommer överäns med alla underbara arbetskamrater. Ok, att man kan bli irriterad när ALLA ska ha korv(hjärna, testiklar, svål m.m) osså skriker dom "KÖRV".. Inte typ "Hej, en korv med bröd tack" utan vrålar så man får hjärtinfarkt och det ekar ända till Gävle och tillbaka.. "KÖRV"!!!!! Hursomhelst så ska jag bo i personalbostäderna som är flera baracker radade tre och tre med små gårdar. Barackerna innehåller ett gemensamt kök, vardagsrum och duschar samt 10 sovrum med lås, hård säng, en kudde, ett täcke, skrivbord och toalett. Enkelt och kanske inte det bästa men helt ok för 60:- natten (Annars kan man välja ett lyxigare rum med egen dusch för 120 :- natten) När jag åker imorgon, åker jag ifrån min kisse - Räkan(Som får bo hos mamman) och min speciella - Erik, saknar honom redan fast vi sågs tidigare idag. Gillar honom mer och mer för varje dag, och jag antar att vi är nått slags par nu =)
Nej nu ner i soffan här hos mamma o kolla lite jay leno och sen försöka sova och drömma mig bort om bättre tider.
Kyss!
|
|
16 Augusti 2007
| Allt och inget
| 0 kommentar
|
|
|
 |
|