



Jag är kär i Paris Hilton
Jag tycker inte hon verkar så värst clever, men hon är så himla fin, söt, vacker, och snygg så man kan ju inget annat än att bli kär, och när man får reda på att hon ska vara med i bigbrother som är världens kanske bästa program blir man ju tvungen att flytta till USA, alt. ta över nån svensk kanal och köpa in programmet.
För ingen kommer väll göra det frivilligt i suecia?
Ellert?