Startsidan Blogg Fotoalbum Gästbok
Debatt Topplistor Om mig Logga in
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<
Juni (2026)
>>


Paris <3 Bigbrother?

Jag är kär i Paris Hilton

Jag tycker inte hon verkar så värst clever, men hon är så himla fin, söt, vacker, och snygg så man kan ju inget annat än att bli kär, och när man får reda på att hon ska vara med i bigbrother som är världens kanske bästa program blir man ju tvungen att flytta till USA, alt. ta över nån svensk kanal och köpa in programmet.

För ingen kommer väll göra det frivilligt i suecia?
Ellert?

16 Augusti 2007  | Allt och inget | 0 kommentar
Namn:
E-post:
Webbplats:
Kom ihåg mig?
Din kommentar:
vilken färg har solen: (för att lura spam robotar)




hittabutik.se - 13.000 webbutiker! | ehandelstips.se - allt om ehandel
(c) 2011, nogg.se & Tilda vettu                                             Skaffa en gratis hemsida