Har inte skrivit på ett tag.. Sorry alla fans.
Hemma från Forsmark och har flyttat nu. Jag ÄLSKAR min lägenhet, de är så jävla mysigt och trivsamt här. Jag städar också, ett mirakel har skett..
Kan skriva lite kort om gårdagen:
Tilda kom till stan och vi gick till mig, klädde ut oss och filmade en skräckfilm med min svarta grudge-peruk. http://www.youtube.com/watch?v=THnFsEg96KA
Sen kom Emma, vi lagade köttfärssås (Som vanligt) och kollade på idol. Sen satte vi på gammal musik och dansade och sjöng hur länge som helst (Grannen klagade idag) Sen klädde jag och Tilda ut oss till krigare och sen gick vi ut och busade. När vi kom hem blåste vi upp extrasängen och sen sov vi gott som små grisar. Ja det va roligt tjejor!
På måndag blir de filmning fast ute i ljuset denhär ggn
