hej hej hallå dagboken!
Idag blir det fest! Yes det blir det. Slickberoende som jag är..
Idag uppträder Sahara Hotnights.
Erik kommer snart, då blir det middag(kornfärssås), ljus, och ett glas vitt(cider/öl).
jag har haft damp hela dagen och sparkat i väggen och skrikit för jag ínte fick följa med Erik och hans vänner på krogen.
Snefylla kommer de bli om jag inte skärper till mig nu.
KYSS PÅ DIG!!!!!!!!