|
|
|
|
|
Må
|
Ti
|
On
|
To
|
Fr
|
Lö
|
Sö
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
Juni (2026) |
|
|
|
| (1) |
|
| (1) |
|
| (10) |
|
| (7) |
|
| (5) |
|
| (6) |
|
| (12) |
|
| (20) |
|
| (20) |
|
| (29) |
|
| (31) |
|
| (22) |
|
| (25) |
|
| (16) |
|
| (16) |
|
| (14) |
|
| (12) |
|
| (6) |
|
| (2) |
|
| (1) |
|
| (1) |
|
| (1) |
|
| (1) |
|
| (5) |
|
| (3) |
|
| (4) |
|
|
| (19) |
|
| (3) |
|
| (22) |
|
| (28) |
|
| (16) |
|
| (183) |
|
|
|
|
|
|
| Inlägg: 271 |
| Kommentarer: 190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Fortfarande sjuk
BLir så trött.... NU har man slem i halsen, o kan varken hosta eller andas... O stefan sover... surprise.... Vi skall väl åka till kareby idag ser det ut som... får väl också ta o slänga i mig mina shakar, sådär kul när det e som mjölk... fastnar inte alls....
suck.
|
|
22 November 2008
| Vardagsblogg
| 0 kommentar
|
|
|
 |
|