|
|
|
|
|
Må
|
Ti
|
On
|
To
|
Fr
|
Lö
|
Sö
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
Juni (2026) |
|
|
|
| (1) |
|
| (1) |
|
| (10) |
|
| (7) |
|
| (5) |
|
| (6) |
|
| (12) |
|
| (20) |
|
| (20) |
|
| (29) |
|
| (31) |
|
| (22) |
|
| (25) |
|
| (16) |
|
| (16) |
|
| (14) |
|
| (12) |
|
| (6) |
|
| (2) |
|
| (1) |
|
| (1) |
|
| (1) |
|
| (1) |
|
| (5) |
|
| (3) |
|
| (4) |
|
|
| (19) |
|
| (3) |
|
| (22) |
|
| (28) |
|
| (16) |
|
| (183) |
|
|
|
|
|
|
| Inlägg: 271 |
| Kommentarer: 190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
snabbis...
Få börja äta på fredag! fisk med harrysar o blomkål! mums! skall bli så gott!
Ledig imon... kastrerar katten då.... o lämnar in kavajen på kemtvätt.... sen blire kanske snabbbesök hos bl o vidare hem o prova o lämna bort mina gamla för stora kläder...
sen blire vaccinationer o grejer framöver.... men mer om det sen!
tjing
|
|
2 December 2008
| Vardagsblogg
| 0 kommentar
|
|
|
 |
|