|
|
|
|
|
Må
|
Ti
|
On
|
To
|
Fr
|
Lö
|
Sö
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
Juni (2026) |
|
|
|
| (1) |
|
| (3) |
|
| (2) |
|
| (3) |
|
| (3) |
|
| (5) |
|
| (5) |
|
| (4) |
|
| (3) |
|
| (6) |
|
| (3) |
|
| (6) |
|
| (1) |
|
| (4) |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Inlägg: 49 |
| Kommentarer: 25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Skit oxå!
På måndagen och tisdagen under påskveckan ska jag gå kurs för Annika Aller och det ska verkligen bli jättekul! Hon anpassar sig alltid efter den individuella hunden och man får alltid mycket hjälp. MEN! Sen ska familjen åka på semester till fjällen under resten av veckan fram till onsdagen vecka efter. Vilket betyder att jag inte kan vara med och tävla i Skurup och det känns faktiskt tråkigt. Det är en tävling jag har sett fram emot... Men det som gor det värre är att jag blev erbjuden en plats i klubbens DM lag. DM et är på söndagen så det betyder att jag inte kan vara med på det heller! Skit oxå säger jag bara!! Blev faktiskt äldigt besiken, men, men, jag får väl tänka på att det kommer att bli kul i fjällen oxå. Men just nu e det lite nere.... Jag får muntra upp mig lite med att jag ska gå en kurs för Emelie och Jens på söndagen efter att vi kommit hem. Det ser jag i fram emot=)
Idag har jag och min syster varit i Lund och sett på bio. Det blev "Benjamin Buttons otroliga liv. Den var hela 2 h och 47 min lång! Eftersom B åldrades i omvänd ordning var det lite, lite långtråkigt i början då han var gammal men efter mitten mot slutet grät jag floder. Den var jättebra! Och sorglig. Ska sova nu...
Ha det bra!
|
|
1 Mars 2009
| Skolan
| 2 kommentarer
|
|
|
 |
|