Startsidan Blogg Fotoalbum anneli86bergman Vänner Gästbok
Debatt Topplistor Om mig Videoklipp Logga in
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<
Juni (2026)
>>


Kan man ha de bättre en detta

Va jag njuter av mitt liv kan man ha de bättre så här bo i his trädgård sköta om växthus odla i hundar trivs jag trivs och ha rn man i mitt liv som gör jag mår så bra av jag hade inte trott detta för 1 år sen hade inte kunna drömma om detta liv ha en som man blir älskad och som man blir uppskattad av dom man kan njuta av i alla fall de fantastiska
29 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Njuta

Jag njuter av allt jag har nu mera ett perfekt liv med hus trygghet djur runt om mej.
Detta liv hade jag aldrig kunna drömma en gård jag kan pyssla med ett hem jag kan rå om å ha de finnt sen har jag den trygghet bredvid mej så lycklig i alla fall 1 v sen jag gjorde op å de går så himla bra I alla fall så underbart
27 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Ko släp

I dag va vi på fastbol och jobbade med pakerings vakt jag va ansvarig.. för de va ko ut släp där va mycket folk som kom va roligt i alla fall varmt och fint bäver vart de I alla fall så underbart roligt bästa som finns göra sånt å sen hjälpa underbara vänner å umgås med folk man känner helt fantastiskt är de
23 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Op

Ja ha då är op klart gått bra men uttråkad nu å saknar min man i livet å hundarna främst saknar va i sambons famn å så
19 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
I dag händer de

Ja ha då är man på Elisabeth sjukhuset å op nacken tack vare idioten hoppas han sover inte så bra om nätterna å tänker va han orsakat nu förändras mitt liv totalt men jag är så glad jag har min trygghet johan de finaste i mitt liv
19 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Maj

Måste nypa mej I armen fattar inte jsg har de bra bor bra kan njuta värkligen av ett underbart liv att bo så här de ät de bästa å sen bra vänner me men klart den bästa sambon me
6 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Drömmen

Att bo så här är fantastiskt underbart härligt underbar trädgård och kan fixa i den ha massor med blommor och bär allt man vill så otroligt lycklig wå underbarart bo så jär med värdens bästa sambo me som man. Älskar så mycket
4 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Växthus

Så underbart ha växthus å plantera i å kan njuta med så underbart härligt
4 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Njuter

I dag va de fint väder johans gamla svärfar kom på lunch grillad korv å hans ex me härligt kunna umgås de roligt å trevligt.
Pysslat lite å tagit de lungt nu börja allt bli helt klart i alla fall bara lig3 kvar å fixa..
Grillade kött på kvällen va myssigt å öl till jag har bästa manen mitt liv bor helt perfekt med hus trädgård kan odla me de så fantastiskt växthus å plats odla på å ha blommor me njuter verkligen av de li. Jsg fått å kommer ha resten av mitt liv
1 Maj 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Nytt

I dag va vi hämta en säng å soffa å fixat till hemma lite skönt blir ju kanon bra allt är fan så lycklig
27 April 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Op tid

Nu fått op tid nu 19 maj hjälp räddd nu men de tack vare puko till ej som förstört mitt liv hoppas jag blir så pass frisk å kan jobba efter men annars får han bli skadestånd skyldig å kommer stämma en idiot
27 April 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Flytta

Nu i torsdags flytta vi kn I stora huset helt underbart då myssigt i dag fixat i trädgård så härligt så lycklig i alla fall
26 April 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Trädgård

Njuter av våren å fixa på gården med trädgård och lite annat ska bli kul detta år hålla på med blommor och lite annat de så här jag trivs bäst. Att ha något å göra å göra fint de så underbart ha en som man kan göra de med så otroligt lycklig av mott liv jsg har med sambon. Hundarna trivs me kunna va ute massor ska bli kul dkaffa nät å detta upp så dom kan springa lösa och kan njuta dom me pressis som jag gör med de vet jag fom gör en dä jsg mår så bra av ha min underbara sambo johan tycker bara så trist batna inte får se va me men jag har hans barn å kan dela saker med när mina inte finns
11 April 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Vår dag

Nu märks de våren på väg börja bli varma dagar men de lär bli bakslag me men njuta kan man passa på när solen är framme å då passar vi på bygga de så kul nu är golvet nästan klart i innevånarna panera utvändigt de sista kvar men inte mycket de heller..

En sak jag är helt säker jag har den bästa sambon i mitt liv en sådan bra trygghet som jag har med han å är glad aldrig varit tidigare i mitt liv som de är nu
22 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 1 kommentar
Fy inge bra eftermiddag

I dag va de inge bra eftermiddag 2 gånger blodsocker fall men de är så underbart ha en dom förstår den biten å vet va man ska göra de är så trygt å skönt när vi båda är undersköterska i grunden man kan va trygg och säker i allt då mott varandra. Jag är verkligen lyckligt lottad som fan denna stöd pollare i mitt liv....

Hoppas visa sluta läsa i min blogg men dem har i alla fall sluta kommentera de så skönt
16 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
1 månad

I dag för en månad sen förlovade jsg å sambon oss lyckligaste i mitt liv han får mej må då himla bra å vs glad å lycklig bästa som finns vid min sida kn inte tänka mej ett liv utan hsn vs har hsn funnits hela mitt liv tänk om jsg hade fått träffa han tidigare i mitt liv va lycklig jag hade varit då att ha de så bra som jsg har de med han
14 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Sista skoldagen i dag

Ja ha då slutar man skolan I dag 3 gången jag pluggar först gymnasiet sen komvux till undersköterska nu i 8 månader komvux till lastbils förare så I dag va de sista dagen känns konstigt de gör de värkligen men underbart en då. Bara ykb kvar tid bokad sen uppkörningen med ce me kvar helt underbart å de finns visa som tror man är dum i skallen å inte klarar av å plugge mohamoha till dne perssonen den skulle inte klara av de så som jag klarat de så underbart så se upp på vägarna heden efter störst går först

I går va man i skolan å körde för sista gången så nöjd med mkn körning va så glad för den gick hem med glädje i alla fall ni som tror man är korkad så se upp va ni säger ni pratar bara om er själva jag glad jag har folk om kring mej som tror på mej å ger mej glädje i de jag gör
13 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Sista apl

I dag gjort sista apl dagen å kört lastbil nu vill jsg ha uppkörningen med ce så man kan sitta köra de men glad har c koret klart snart släp me å snart ykb om jag har tur snart börja mitt liv på alvar känns så skönt bästa jag valt va vemodigt åka jem i dag från apl ville ha mera av de å körq
11 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Fin söndag

I dag va rn bekant över på fika på tidig förmiddag härligt kul med besök du vet vem du är glad du finns..
Sen åkte jag å sambon till Västerås till hans son å umgås va ut å åt mycket trevligt kul å träffa hans son för andra gången så kul göra saker med sambon ....

Solen sken i dag va mycket fint väder me glad
8 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Sol

I dag varit sol myssigt å skönt våren här typ suttit ute lyssna på fåglar så härligt myssigt suttit å njutit med bästa sambon
6 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Pysslat

I dag va till grabbarna å myste fixk nya hovarna dag pojkarna dom är 2 helt underbar grabbar glada ni finns i mitt liv pojkar orka inte gå till hagen han fick ta mej dit i dag
6 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Visa dagar

Visa dagar så är mitt mående ej på top men de har de aldrig varit just nu efter hösten vintern början av året så har de varit mycket tankar saker som hänt bra och dåligt.

I dag är en dag jsg inte ens vill leva men jag kämpar vidare .
Men i dag råka jag tänka 8 år sen sist jag såg Benjamin och de vs svin jobbigt å tänka 8 åt sen va sista gången jag såg hsn i 1 timme å under jullovet va första gången på 8 år jag såg hsn de gör ont men de bara bita i hop.

Jsg får tänka snart blir atle 8 år och de är 7 1/2 sen jag prsts med hsn såg hsn nu har jsg kontakten med hsn tack vare underbara sambon som finns stöttar mej med den biten



Jag önskar jag slapp må skit att jag kan få må bra på heltid men men kämpa på å får bra störning av sambon fästmannen de glad för utan hsn skulle jag inte leva
4 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Näst sista v

Nu är de näst sista v på skolan nästa fredag slutar man plugga tönka sej v har 8 månader tagit vägen igenkligen fattar inte men helt underbara 8 månader kämpa och haft glädje. Så stolt över mej å mitt arbete alla prov i skolan blivit godkänd lärt mej massor med köra bara med c å sen ce apl kört massor sen gjort c provet blivit godkänd sen köra upp för c sen ce provet å snart uppkörning med ce är så lycklig glad ångrar inte en sekund av detta
4 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Närvös

I dag vet man super närvös fick veta när jag har uppkörningen med ce gud va närvös man vart de betyder fan snart är man yrkesförare klart
2 Mars 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Ce

Ce teorin klar fan jag stolt över mej sj å jag vis Persson saker jag va korkad jag aldrig skulle klara teorin för enligt den va jag sämst å dum i skallen men den sks inte ytra sig den har aldrig ens förödkt plugga vidare dom jag gjort 2 gånger å har blivit något en va den blivit jsg ksn om jag vill och får rätt stöttning å pepprig. Nu är de bara uppkörningen kvar å ykb men jag stolt å glad i alla fall jag är bäst jsg kan saker
27 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Snart så

Nu är denknte många v kvar i skolan så underbart varit så kul å plugga så stålt och glad helt klar me c koret förhoppningsvis snart klar med ce me älskar köra bil å släp så underbart känns som de är jag värkligen.

Å väntar på den op k naken me tröttbpå värken som en vis jävla idiot orsakade skadda såna vidriga personer som misshandlar andra ska bärkligen knte gå fria dom är farliga i samhället men men den duktig på förstöra annans liv med skadda å värk men de lär snart bli bättre bara op blir....

Njuta dlm sista v kvar av skolan
25 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Helg

Helgen byggt på huset nu har vi kommit då långt vi nöja lägga golv på nya delen av fina myssiga huset de så himla kul härligt få va med göra saker och planera när de rummet klart då sks vi börja flytta ytterdörren och fixa till sen blir de bygga om köket me ser i fram i mott de nån som gör jag får va delaktig.
I går va vi förlovade i 1 v hitils en underbar lycklig vecka jag har barnens bästa fästman helt klart älskar han av hela mitt hjärta ända jag älskar så glad vi träffades men de tack vare underbara vänner som gjorde vi träffades
22 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Trött

Kom hem sent i morse efter spl å kört lastbil med släp älskar de livet ditt bakom ratten på rn lastbil de är bärkligrn mitt liv trivs så bra sen så skönt komma hem till sambon på morgonen å njuta man vet man är efterlängtad när man är på apl komma hem till en som bryr sig som finns där...
Som är mån å uppskattar en för den man är aldrig haft en som han.
Dom till å med säger de halt ute jsg kör dej till apl för jag är rädd om dejbså de ej händer något men jag klarar av köra när de halt ute tycker de är så gulligt de är kärlek en som vet hur man är rädd om sin patner som finns där stöttar peppar en så glad ha en sådan


Sen när de finns 2 idioter som tror dom är någor å anmäler hittar på saker men dom kommer inge vart me de kan skratta er rakt i mott ansiktet för dlm lägger ner å skrattar åt er jag vet en av dom kollar läser min blogg du kan ge fan i de håller dej borta i från mej de räcker allt du har sårat skddat mej mera kan du inte göra lämna mej I fred en snoka skaffa dej ett liv utan för 4 vägarna i stället
18 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Feb

Fortfarande snö kalt ute så otroligt skönt härligt njuter av vintern plus njuter varje dag jag får va med johan som jag älskar och trivs så brq me han som får mej va glad aå otroligt glad vi är förlovade me varandra kunde inte bli bättre få dela mitt liv med han
16 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Pucko finns de gott om

Du tror du är något å kan va elak du är inte smart använder din e-post men du kommer inge stans men snarare jag som borde göra anmällsn dubsom hade sönder min nacke å blir tvungen op me för du pajade den sen på ståbjag känd hos polisen jsg pratat med dom jag är fan inte känd hos dom å har vit papper hos dom men du hallar bara om dej själv i spetsen fall.. sluta upp hålla på som du gör lämna mej helt i fred å växel upp
13 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Kört

I dag kört lastbil å besikta va svin kul å konstigt köra själv så kul hs c koret å kan göra sånt mera peppad bli klar me ce
10 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Tack så jävla mycket

Tack just du pajade min naken hade sönder disk och kommer bli operation på grund av de för om jsg sks kunna behålls min arm som den ska å slippa värken Tack hoppas du mår skit över va du gjort förstöra för nån annan men de äe du bra på de har du alltid gjort på ett å annat sätt.... dom ville op nu i v eller nästa men jag sa till måste vänta tills skolan är slut kan inte innan vill ja kortet klart så de lättare för min del..... får stå ut ett tag till med värken... Men hände en annan rolig sak i dag en då så något se fram i mott sen har jag bästa sambon en underbar man i mitt liv en som finns å stötar en de jag så glad för
9 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Livet

Varför tog jag aldrig steget å ta tag i ta lastbilskort tidigare de är bästa jag gjort nu å håller på älskar sitta bakom ratten i en lastbil njuter av de varje gång jag sitter där å kör
9 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Söndag

Helgen va toppen bra fredags middags gäster och njöt vart toppen lördag lugn dag å njöt av de söndag lugn förmiddag å njöt swn till gävle pratik och körq lastbil trivs göra de älskar göra de natte tid adr körs i dag spännande å kul
8 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Bättre en du trodde

De har aldrig varit nån jag varit tillsammans med som har trott på mej eller stötat mej jsg har alltid varit ensam i den tron på mej själv alltid hört hur dålig jag är å kan inge men varför kunde klarade jag av bli undersköterska sen klarade lastbilskort och nu håller på med ce jag fsn skita bra på köra lastbil å jag trivs me de me för de är jag
7 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 1 kommentar
Apl

Haft apl denna gång nimu när jag klar me c kortet så nu får jag övningsköra med släp så apl premiär med släp körning ner till Örebro å sen uppkörningen till gävle I gen så kul va skräckslagen en stund ner upp lugn men gått så bea igenom sala å Västerås å Örebro sen upp till åvan för Västerås gått så bra glad ha denna apl bästa stället
4 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Körning

I dag va på skolan å hade ce körning körde landsvägar å motorväg så himla kul å sen baka lite me så roligt å går så brq
3 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 2 kommentarer
1 feb

I dag första februari va de hänt mycket I januari mångs minnen å en del man vill glöma bort men de har i alla fall varit snö ute å kalt något som varit härligt å gjort massa skoj med älskling å varit på fest me hsn å vänner så de varit svin kul å skolan man slutat c kursen gått lver till ce snart skrivning där me glad för de
1 Februari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Kört ce i skolan

I dag körning på ce gick bra bakade en del men dock min hjärna urkopplqd å ej funkar men funka en då lite gran kul är.de å köra lastbil
27 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Trött på vidriga kommentarer ge fan låt bli min blogg den är för mina barn

Jag väldigt trött på elaka kommentarer låt bli läs skitni min blogg.. I sånt fall snart kommer jag ta detta till polisen då får dom fram vem de är fast du är anonym så får dlm fram en då.


Varför ska du bry dej om vem jag varit tillsammans med å va de för ålder på den jag varit tillsammans med denär ingen somnhar med de år göra.

Att barnas pappa är 30 år äldre en mej är bara en siffra och de är hur mam är som Persson sen ex maken va 14 år äldre en mej sen den andranjag hade va 27 år äldre en mej jag har alltid trivs bäst med den som är äldre de komiska är båda mina systrar är lika dena med ha äldre män de är dom som är mera mogna en dom yngre sen hade jag en som va 3 år äldre en mej men som inte va mogen som aldrig kan förstå för han kan inte livet och vwt inte saker efter de sa jag igen nä y de funkar inte med mej jag är mera för äldre han jag lever med nu är 14 år äldre livet vart anolunda man är mera trygg och mår nättre.

Ålder är en siffra bara på ett papper om man har problem me de låt bli kommentera elaka saker bry dej ej om. Ha dina åsikter för dej själv en skriva dom du födstår knte hur du sårar folk ett ända elakt till kommer jag gå till polisen med de för dom får fram vem de är fast du är anonym tänk lm du har blogg folk kommentarer elak då mott dej..

Denna är för mina barn ska ha läsa om mej inge elaka kommentarer så lägg ner med de...I sånt fall lått mej va....zu har inge med om jag trivs bäst mdd äldre eller inte så sluta upp

24 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Denna dag

Vilken dag de varit i dag mycket hönt va tilll athlm å träffa atles fosterpappa fikade vi satt å prata om atle och så va super kul träffa han å gå igenom saker med å jag fixk veta så mycket om atle me...

Swn kolla upp naken som jag har så ont i.

Sen läskigaste va kom hem mitt nya körkort kommit fan nu har jag c på koret me snart blir de ytligare ett nytt körkort när jag klar med ce förs man har koret känns de verkligt innan läskig vågade inte ens öppna kuväret älskling fixk göra de.....
23 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Nervös

Jippi så glad för detta fan så kul debska bli å komma igång göra de jag ska göra tänker dock inte säga för de finns folk som håller påmså tänker va tyst.
Men jag har min glädje i de sen tack vare jag har den bästa finna sambo som öser fina kommentarer aldrig elaka som andra gjorde de så underbart ha nån som ger en bra saker
23 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
1 dag med c kort

1 dag med c kortet så glad för de så lycklig över de
21 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
C koret

Jipou u dag klarade jag uppkörningen på c koret så nu har jag de å är så lycklig så kul va bättre en vis Persson fannså glad jag är kommit dit jag vill i går börja med ce snart är man klar me de me glad så glad utan de stöd hjälp trygghet som jag har nu hade jag aldrig kommit dit i ett förhållande är de så viktigt med trygghet å störningar g som amn aldrig fått i något förhållande som man får nu å sen sina riktiga vänner me ses ute på vägarna
20 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Uppkörningen instält




För att läsa detta blogginlägg krävs att du loggar in med ett lösenord




Nervös som fan




För att läsa detta blogginlägg krävs att du loggar in med ett lösenord




Slipper idiot




För att läsa detta blogginlägg krävs att du loggar in med ett lösenord




Så trött




För att läsa detta blogginlägg krävs att du loggar in med ett lösenord




Nu är jag trött på

Nu är jsg trött på du som är anonym och kommenterar elaka kommentarer dy vet fsn inte ett dug om mej eller mina barns pappa eller något så lägg av vist jag va gift med min kusin å de är knte olagligt å mej han är inte pappa till något av mina barn han kan inte ens få barn efter som han va njursjuk så går de ej så lägg av.. vist han stod som pappa när vi va gifta men han står inte som de å är inte så lägg av grabben är den ända som kommer få veta vems hsn pappa är när han blir stor nog

Isa robin beas pappa dog 2024 novis å Benjamins pappa lever å avled pappa me.....

Ge dej på nån annan å sen låt bli kommentera låt mej va
8 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Börja städa bort

I dag börja man städa bort julen börja komma tillbaka till de normala i vardagen snart uppkörning me å vinter just nj kör man soffmys med alma å väntar fläsklägg ska bli klart sen göra rotmos me
6 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Ut på en tur

I dag va ute på en tur till rimbo träffa bästa natharsa bästa tjejen den som alltid funnits där för mej alma å johan va me så de va kul åks en sväng va 18 minus i dag kalt å skönt garanterat myggfrit
5 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Snö

I går kom snö och de snöa hela natten så i dag vart de skotta snö och fixa sen va höll på me höns å mata en kaln å myst fixk me mej höns och anlägg så gjorde en sockerkaka på anläggningen i dag gott vart de en bra dag i dag
2 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
1 dagen på 2026

I dag första dagen på 2026 ett spännande år de kommer bli nya mål nya möjligheter kommer de bli se va resan går i år så glad för detta nya mölighet som jag fixk i somras och ska va klar I vår tacksam för de jag har längtat å se va som sker... Men nu startar vi nya året med glädje
1 Januari 2026  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Gått nytt år

Nj är de bara 25 min kvar av de gammla året så jag önskar alla nära och kära gått nytt år önskar mina barn gått nytt år till er aom värkar av skyr mej me gått nytt år som ska va elaka kommentarer hoppas ni me fått gått nytt år gamla ex me gått nytt år jag firar in nya året med de bästa vänner och hind och en speciell Persson me
31 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Nyårsafton afton årets sista dag

I dag är de årets sista dag på detta 2025 i morgon är de nytt år 2026 å nya möjligheter till massor nytt år nytt liv mycket spännande kommer hända me jag avslutade detta år med klara c teorin börja året med uppkörningen och sen ce och så jag är den lyckligaste som kommer va när jag är klar å allt funkar så bra va snurrigt år mycket hänt mycket dåligt mycket bra

Jag är glad jag är där jag är just nu i mitt liv i alla fall
31 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Träffa Benjamin

Råka vist svänga förbi n
Benjamin råka bli träffa va läskigt ej sett hannsen han va ca 4 år nu 11 år stora killen finnt se han
28 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Håret

Fan va skönt de är med håret fannså bra de vart så himla nöjd älskar de haha de kul vis Persson aldrig får se de i verkligheten en bara på bild här för jag vet han går in här å läser se om de kommer någor intressant haha kul rä de men han är som han är vist i bland saknar man de å i bland inte eller vet inte
26 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Lite jul firande

I dag vart de lite julfirande med johans dotter va kul de me han hst rn fin dotter solen har skiner i dag me så finnt väder härligt ute snart är detta år snart slut å nytt år börjar
26 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Julafton

Gjorde klar de sista fixade till mej lite sen åt jag ånjohsn jul lunch myssigt trevligt sen kom svampar på julmaka sen åkte vi lämna lite jul mat till en gubbe trevligt han vartbdå glad å nöjd sen hämta svampa sennåka till roinne och fika jul där va riktigt roligt trevligt myssigt god jul mat å hans dotters barn va slm magneter på mej va riktigt myssigt å roligt vilken julafton så underbart bra med bra vänner runt sej kunde de blivit bättre tror inte de inte slm allt är ju just nu

Tänka sen om de ej hade tagit slut mellan mej å en annan vis Persson som valde detta så hade han jag firrar 4 år jul ihop men han valde bort å får stå sitt kast tror han inte klarar av mitt nya liv jag jåöler på få jag lägger dock nu inte min enegi på de denärmslm de är..... hoppas han å asston fick en fin jul i alla fall om ban vill nej något så har han min mail så kan han maila mej säker på han går in här å läser du har ju min mail så du får maila mej eller så.. sms kommer inte gå längre ....




Riktigt skönt med jul lov me kunde de sluta bättre jul lov jul afton med bra bänner god mat...
Tacka vare jag har sån bra Persson vid dmin sida just nu en som bryr sen i alla fall som inte håller på plus finns vid sidan när de ärmslm denär runt lm en.

Kom fan tänka på i dag har man knte fått god jul av sina egna barn de första julen dom knte skickar god jul men men dom har enndå inte tid tänka å skicka jag är inge viktig Persson i deras liv längre en då.
.


Men men jag älskar mina barnnjag däger i alla fall god jul för en dag ser ni detta ni finns i mina tankar konstant
24 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Jul lov

I fredags gick på jul lov 2 v sköt så fick man körning i skolan i dag så kört lastbil hela dagen så kul körde hem å i Östhammar så glad så nöjd njuter för fulla muggar kan de va bättre nä värklugen inte börja få de bättre ca 3 v kvar innan uppkörningen så glad får mycket stöd hemifrån av vänner
22 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Visa dagar

Visa dagar mår mitt psyket ej så bra visa dagar är de bättre just nu totalt nere i psyket igen vete fan hur jag ska komma upp å ur de.
Tappat orken till de men på något sätt kommer jag säkert tillbaka på banan med psyket me just nu bara så trött på allt och alla och lite där till tar en sak I taget just nu
16 December 2025  | Länk | nytt liv | 1 kommentar
Skolan

I dag va de skola å körning med lastbil körde till uppsala å uppsala landsvägar och sen motorväg går så bra mycket beröm från läraren så kul trivs älskar köra lastbil de passar mej så bra å jag trivs sitta vid ratten på lastbil..

16 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Tappat livs gnista

Undta om alla är glada å mår bra av trycka ner nån annan person å ljuga om den trött på allt å alla slm håller på

Denna helg har varit svin jobbigt å drygt men men
15 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
C prov

Så otroligt nervös hela morgo3n å till Upplands väsby för göra c skrivningen men klarade de i dag 3 gången gilt så lycklig glad glad hade sällskap dit av johsn
8 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Till bror

I dag va jag å johan till min bästa bror va riktigt kul träffa han å Karin å fasters pojkar va till Borlänge underbar dag vart de
7 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Julbord

I dag va på julbord Ekerö linjen gott trevligt bra sällskap mycket roligt tack kent å alla som va me svin kul
6 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
December

Tänka sej nu är de december snart är 2025 slut och borta å 2026 kommer i gång fasiken härom dagen tänkte jag de fan 20 år sen jag tog körkort 20 år sen jsg slutade gymnasiet va har 20 åren tagit vägen nån stans de undrar jag verkligen plus äldsta dottern fyller 16 år va har åren tagit vägen igenkligen eller jag dom blivit gammal blir ju 40 nästa år me helt jävla sjukt igenkligen undra va 2026 kommer bjuda me för någor hur de året kommer bli
4 December 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Hej Anna om du ser detta

Hej Anna kul du kommenterar min blogg jag kör med shenker I gävle och pluggar i märsta maila mej på anneli86alsterdag@yahoo.se är min mail så kan jag berätta mera
20 November 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Farväl

I dag va jag till Värmland träffa vänner va kul åkte på morgonen va svin kul va där igen efter ja flytta gymmet igen så va kul träffa folk där.
Varför jag åkte från början va för skulle på begravning på kompis som gått bort va riktigt fin begravning p henne älskade vän du kommer va riktigt saknad å älskad de va så fint av slut i alla fall. Saknad kommer du va sen åkte jag hemmåt igen kom hem sent på kvällen. Va riktigt skönt å komma hem
13 November 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Lycklig

Lycklig å glad så glad för skolan apl platserna vännerna man har och sen de ställe jag är på visa dagar å lär mej om lastbilar så glad så kul så tacksam de ger mej mycket mera inblick på rn lastbil me så evigt tacksam för nys liv jsg har verkligen fått med hålla på med lastbilar. Jag skulle gjort som pappa tjatade blivit mekaniker de hade get mej massor mrn jsg glad jag gick den vägen jag gjort med hästar sen undersköterska och nu ta lastbils koret så glad för de å sen de jag får lära mej de betyder massor
5 November 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Lärt mej




För att läsa detta blogginlägg krävs att du loggar in med ett lösenord




Njuter av skolan




För att läsa detta blogginlägg krävs att du loggar in med ett lösenord




Skolan




För att läsa detta blogginlägg krävs att du loggar in med ett lösenord




Helg snart skola å pratik

Nu hekg efter denna v snart ny vecka igen med skola och njuta å pratiken me ser fram i mott ny v. Se om man har körning i skolan denna v me ska bli kul
25 Oktober 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Glsd

Jag ät då glad jag gör detta med lastbil körde lastbil i gävle i dag gick då himla bra de kul får höra jag har tensipal för detta yrke de är kul å höra blir så glad me då jag trivs med detta å köra spetsbil är någor för mej å natt tid me
22 Oktober 2025  | Länk | nytt liv | 1 kommentar
Sant så

Så sant så
21 Oktober 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Lycklig me de jag gör

Jag är så glad jag valde detta k mitt liv att plugga studera ta lastbilskort de är jagvspntqcksam för snart kan jag göra de jag bill och drömmer om kan man bli lycklig på de fast man är de
20 Oktober 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Kyligare

Nu börjs de bli kyligt ute snart är vintern här visa dagar är de kalt sen visa dagar varmt knappt man vet vs man sks klä sig..
Men men nu är de helg i alla fall soligt på dagen..
Ganska sä trött om dagarna just nu men pysslar på och så
18 Oktober 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Skola måndag

I dag va fizade klart så jag kan börja på kyl och frys i Uppsala me med pratik super kul de ser jag fram i mott i dag va de skola me prov i truckkort...

Men min tanke gick till en vis person som tydligen inte kan go ta jag pluggar och apl som ska hålla på bråka tjafsa i stället som en då finns I mina tankar men men inge jag kan göra åt tyvärr tycker så tråkigt den ska va dlm ett barn en va vuxen kunna prata och umgås som vuxen men men den kan inte go ta mej för den jag är så är de upp till den å inte mej


Men jag är glad jag har skolan apl vänner a mina dom betyder allt för mej
13 Oktober 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar
Varför

Varför ska folk gå snacka sp jävla massa skit för Varför ska folk hitta på ljuga saker och påbstå..
Jsg ledsnar odenkligt på skit snacka jag märker jag får aldrigvmå bra va glad va lycklig jag ska tydligen må skit va nere restan av mitt liv ....

Varför gå hittabpå jsg känt Johan länge när jsg lärde känna han runt midsommar och träffa han jnder sommaren å mera i augusti å fått hjälp av han med frågor på c teorin Varför sks folk på stå jag känt han sen vintras typ mär jag knte har de jsg tröttnar ganska så bra på de Varför såra göra en ledsen va tjänar ni på de inge sånläg av allihopa låt mej va i sånt fall eller va glada jag mår bra och är glad. Med mitt liv ni bör va stolta över mej jag slm gåt igenom helvete liv sen 2013 sen soc tog mina barn utan anledning kämpat igenom sen med 2 självmordsförsök och jag tagit med dit jag är i dag som undersköterska nu pluggar till lastbilskort va stolta en trycka ner mej va tjänar ni på göra de kan du säga mej de...

Jag vet jag är för snäll godhjärtad mott allt och alla jag kanske ska stänga in mej I min bubbla igen å sluta umgås med folk är ni glada då. Låt mej göra mitt liv till något bra I stället
12 Oktober 2025  | Länk | nytt liv | 0 kommentar


hittabutik.se - 13.000 webbutiker! | ehandelstips.se - allt om ehandel
(c) 2011, nogg.se & Anneli Bergman                                             Skaffa en gratis hemsida