Tankar, funderingar & rent allmänt :)
Startsidan Blogg Logga in
om mig
Maria
****
40 år och kvinna
Hudiksvall,
Gävleborgs län
kalendern
senaste blogginlägget
Den 2/6-26, tisdag, klockan 14:33

*Ler*) Jag ber om ursäkt om / att jag är tjatig, :p, men: Nu är det mindre än en vecka tills min semester börjar!! Som jag skrivit tidigare, så ser jag ju alltid fram emot den (!), men, om möjligt är, kanske ändå ännu mer i år, för, det här året har verkligen varit otroligt händelselöst hittills..! (Nej, det har inte hänt något sedan jag konstaterade det senast, eller). Förutom de där två och en halv dagarna i mars (som jag ju absolut är tacksam för [!!], men...) har det inte hänt NÅGONTING som är värt att, i framtiden när man ska summera det gångna året, minnas och tänka tillbaka på; varken jobbiga händelser (vilket ju i och för sig är bra..!), eller roliga saker, utan de här första cirka fem månaderna har varit rätt intetsägande... Fem månader... Cirka 150 dagar... Och av dem är det alltså två och en halv som är värda att minnas... Vilket innebär att så där 148 INTE är det... Ja, ni fattar...

Nå, snart, snart semester nu (!), och, *skrattar*, snacka om att jag ska MAXA de dagarna..!? :D
_________________________________

Har det hänt NÅGOT sedan jag skrev senast, eller har allt bara varit en enda lång väntan på semestern..? Eller iallafall att det ska hända något oväntat, roligt..? Hmm... Nä... Jag har ju inte ens fått ett vykort / brev / sms / mail från NÅGON ( = oklart vem Någon, är) oväntad; någon jag inte haft kontakt med på länge, men som jag nu blir påmind om, och kan tänka att "Vad roligt att höra från henne!". Inte ens ett sms..! Jag tycker inte att jag har sååå stora krav / "krav" (önskemål. Varken där, eller när det gäller annat), men... Kanske är det ändå för mycket att hoppas på..? Det känns så... :/ ;)

På tal om "vykort", så blir det förresten första gången på kanske tjugo ÅR som jag inte kan ("kan") skicka något vykort till L från resan jag ska göra under semestern... Ja, under tjugo ÅRs tid har jag skickat hälsningar till henne från platser jag besökt (ja, för mig, nya platser, alltså! Det är ju inte att jag har skickat kort från, till exempel L [!] :p), men, inte i år... DET blir nog lite konstigt / ovant (!), men, ja... Med tanke på att det blev som det blev, fungerar det ju inte längre...
2 Juni 2026  | Länk | Tankar, funderingar & rent allmänt :)

hittabutik.se - 13.000 webbutiker! | ehandelstips.se - allt om ehandel
(c) 2011, nogg.se & Maria ****                                             Skaffa en gratis hemsida